En tyst månad

Hej hallå på er, ni trogna läsare!
Det har hänt ganska mycket den senaste månaden och egentligen har jag inte riktigt känt att jag vill skriva om det här på bloggen. Men som den extroverta person jag är så känner jag att nu är det dags.
 
Det som har hänt är att jag och Niklas har gjort slut och så pratar jag och min "bästa vän" inte med varandra längre. Det känns sådär kul. Jag har turen att ha andra människor runt omkring mig som visar att det inte behöver vara så dåligt som det låter och för det är jag oändligt tacksam. Jag och Niklas är dessutom fortfarande goda vänner och har kontakt med varandra, så det känns fint. Det enda problemet är att våra känslor för varandra inte matchar.
 
När jag nu är singel och både somnar och vaknar ensam så är det ganska svårt att få tiden att gå så fort som den gör när man är två. Så när jag fick panik inför långhelg i söndags föreslog Johanna att jag skulle åka hem, något jag inte alls hade tänkt på. Såklart jag skulle åka hem över Kristi himmelsfärd. Så here I am!
 
 

Kommentera här: