Förtrollade skogen

Alltså, av alla de saker jag unnat mig för braklönen jag fick för januari är nog min målarbok favvo. Den heter Förtrollade skogen och är såååå rogivande att färglägga i. Massor av detaljer och hemliga gångar till okända världar, det är fanken Narnia i målarboksform. När jag och Johanna var på Emporia i lördags stod jag och velade hur länge som helst – det finns ju tre stycken att välja mellan! – så bestämde jag mig för att köpa Förtrollade skogen, trots att den inte var på bokrean. Unnade mig även nya fina tuschpennor att färglägga med så det gjorde jag under Mellon igår och hela eftermiddagen och kvällen idag. Så terapeutiskt.

Så nu när jag är färdig med att praisa min nya bästis är det hög tid för mig att säga godnatt. Jobbar hela långa dagen imorgon, först 8-14 och sen 15-18! Tjingeling!



Kommentera här: