Mad

Den här söndagen kunde ha varit bättre. Jag kunde ha haft en massa choklad och gott hemma om jag gått iväg till Willys i tid och handlat massa annat gott och billigt, men när tiden var inne för mig att gå iväg hade min söndag blivit på tok för tokig så jag gick inte iväg. Så nu har jag precis tryckt i mig min sista chokladkaka – det var en Mars och den var jättegod :( – och har inget gott hemma längre. Just som behovet är som störst.
 
Jag är väl lite i valet och kvalet just nu. Borde egentligen skriva lite till trots mina imponerande sju sidor på portfolion, åtminstone börja lite på varje del, men egentligen vill jag inte. Helst vill jag spara dokumentet, gå från bordet och krypa upp i sängen med popcorn och en serie. Men jag tror det får bli om en stund i så fall.
 
Mitt samvete lär inte bli bättre oavsett hur jag gör.
 
 

Kommentera här: