Walk

 
I går kväll åkte jag iväg till Lund och fikade och herregud, gemytligare kväll får en leta efter. Promenerade dessutom omkring i Lund efter fikan och det visade sig dels att jag har mer koll på Lund än jag tror och dels att jag blir hemskt nostalgisk av att gå omkring där, haha. Trodde inte att jag skulle sakna att plugga där så mycket som jag gör. Himla synd att min utbildning inte finns där, annars hade jag verkligen övervägt att plugga där igen. Det är i alla fall tur att det ligger nära, och jag har fortfarande periodkort hos Skånetrafiken så jag kan åka till Lund och låtsas plugga där nästan när jag vill, hihi.
 
I dag ska jag tillbaka till Lund, tjoho! Alice ska ha inflyttningsfest på Wermlands och temat är grönt. Oj, oj. Jag tror jag har klurat ut vad jag ska ha på mig. Var precis och handlade dryck som överensstämmer också. Dusch och nagelmålning står på schemat nu och sen får vi se vad som händer. وداعا!

Kommentera här: