En liten lista till

Vem känner dig bäst och varför? Helt ärligt tror jag min bror Anton och Signe vet precis allt. Emilia, Tove, Linnéa och Johanna är nog och nosar därikring också.
Vad stod det i ditt förra sms? "Måste bara fixa lite först :)"
Vem sov du senast över hos? Johanna, tror jag! Om en inte räknar när jag sov hos pappa i Luleå. Det var ju iofs i mitt eget rum så det kanske inte räknas.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Av någon anledning tenderar jag att attraheras mer av mörkhåriga men när det kommer till kritan spelar det faktiskt ingen roll. I grund och botten handlar det ju om personkemi och inte enbart attraktion.
När grät du senast och varför? Jag grät pyttelite till ett avsnitt av Parenthood för en stund sedan, haha, det var lite sorgligt. Men sist jag var riktigt ledsen var nog i somras och det var för att jag kände mig ensam.
Skriv namnet på någon du ser upp till? Linnea Henriksson!
Vem är du mest lik? Din mamma eller pappa? Haha, jag är verkligen en salig blandning av dem båda. Pappas näsa, mammas ögon, pappas humör och mammas gångstil.
Hur lång är du? 161 centimeter över havet. (Egentligen 160,5 men shhh, säg inte till någon.)
Dagens humör? Jag mår förhållandevis bra! Med tanke på gårdagen festligheter. Och jag är ganska glad också!
Hur gammal är du om fem år? 28!
Vem ringde du senast? Alice ringde jag igår men hon svarade inte, haha.
Vem ringde dig senast? Signe ringde mig på Skype!
Vilken ögonfärg har du? Blågrå, tror jag. Helst blå.
Vem gjorde dig glad senast? Signe nu när vi planerar vad vi ska göra när hon kommer hit på torsdag!!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade sedan tio år tillbaka.
Vilken är din favoritlåt? Ah, men sluta. Det kan du inte fråga mig!? Finns ju alldeles för mångaaaa! 
Hur många kuddar har du i sängen? 7, fick jag det till! Två huvudkuddar, tre dekorationskuddar, en vetekudde och en gammal huvudkudde som jag har i sängen eftersom jag inte rymmer den någon annanstans, haha.
Är du singel eller har du ett förhållande? Singel!
Något du saknar? Pizza. Men jag ska äta det snart så saknaden kommer vara kortvarig :D
Vad gör dig ledsen? Ensamhet. Ofrivillig sådan, ska tilläggas.
Vad gör dig glad? Gott sällskap, musik och ro i själen.

Kommentera här: