No place I'd rather be.

Igår var jag på hemmafest hos Joséphine. Det var megatrevligt men jag drack nog lite mer än vad jag skulle. Pratade med en ännu mer förfriskad karl 60 mil bort på kvällen så det var trevligt och mysigt. Åkte därifrån kvart i två, kom hem – hör och häpna – efter kl 3! Sen insåg jag att det blivit sommartid och då blev jag lugn igen.
 
I morse vaknade jag vid halv elva och gick hemma och bakismös hela dagen. Dansade till digilistan (av någon anledning är jag mer danssugen när jag är nykter/bakfull?) och åt en god frukost och sen blev jag hembjuden till Johanna K på bakishäng. Så vid 18 när det fortfarande var ljust (älskar sommartid – en sådan skillnad!) gick jag på en promenad hem till henne och sen åt vi chips och dipp och kall kebabpizza. Mums! Drog mig hem igen strax efter nio och sen dess har jag snicksnackat lite i telefon och myst vidare. Imorgon är det måndag och jag har inte pluggat. Hoppetihoppsan.
 
 

Kommentera här: