En liten lista.

1. Hur gammal är du om fem år?  28, gode Gud gör så jag har gjort något av mitt liv till dess?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Johanna på Coffee Joint, vi pluggade och sen var vi på Beyond Retro!

3. Hur lång är du? Ligger väl där någonstans mellan 160 och 161 cm, olika på alla måttband/mätstationer eller vad man nu mäter längd med.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Trooor det var Monica Z för ett par helger sen?

5. Vem ringde du senast? Johanna!

6. Vem ringde dig senast? Johanna! :D

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Det vart kyckling wok rester med ris! :) Oh härligt. ^^ Vad handlade du för något? :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är väldigt mycket beroende på vem en ska ringa/smsa, men föredrar nog hellre att ringa faktiskt. Tänk att jag var rädd för telefonen som barn! Alltid lite obekvämt första gången en ska prata i telefon med någon dock.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? I fredags kväll efter långfredagsmiddagen.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du i dag? Exakt kl 9.02. Jag skulle sova till 9.10 men nix, det gick minsann inte för sig.

13. Vilken är din favoritjulsång? Måste vara förutsägbar här, faktiskt: Christmas Lights med Coldplay. Annars är ju Last Christmas med Wham! en klar höjdare också.

14. Vilken är din favoritplats? Oj. Tror jag drar till med Norrfjärden där faktiskt. Mer specifikt: hemma hos Lisa, Peter, Hilmer och Hedvig.

15. Vilken plats föredrar du minst? Oj? Ehm... Sist i kön i den långsamma kassan till Willys, haha. Eller Kemi i Finland.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Så himla svårt att se eftersom inget i mitt liv är särskilt stabilt just nu men jag skulle gissa att jag bor i Malmötrakten eller i Småland, är en fantastisk lågstadielärare på en vettig skola och undervisar en fin klass. Fingers crossed!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Fyllon. Och konstiga skepnader som skrek jättehögt. De skrämmer mig ibland fortfarande.

18. Vad fick dig att verkligen skratta senast? Johanna tog en fruktansvärt osmickrande bild på mig när vi tog pluggpaus tidigare idag, då skrattade jag nästan så jag grät! Och jag lät till och med som en gris. Då är det roligt, vill jag lova.

19. Hur stor är din säng? 120 härliga centimeter bred och 200 centimeter lång!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar MacBook Pro.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det varierar faktiskt. Beror lite på hur frusen jag varit kvällen innan och så bestämmer jag sen på morgonen om jag ska sova med tisha eller utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? En att sova på, tre att fylla ut sängen med.

23. Hur många landskap har du bott i? 2, Norrbotten och Skåne.

24. Vilka städer har du bott i? Luleå, Svalöv (om det räknas som stad?), Kristianstad och Malmö.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det är väl otroligt olika beroende på säsong etc? Barfota egentligen men om jag fryser är det ju strumpor som gäller – ibland flera lager.

26. Är du social? Vad är den raka motsatsen till asocial? Så social är jag.

27. Vilken är din favoritglass? Vanilla Toffee Crunch. </3

28. Vilken är din favoritefterrätt? Men vilka svåra frågor! Jag gillar ALLT, okej?! Men citronparfait är ju absolut favoriten. Tror jag. Är öppen för förslag annars!

29. Tycker du om kinamat? Eh, känner ingen som inte gillar kinamat? Och JA, jag gillar kinamat. Jag gillar ALL mat. Nästan.

30. Tycker du om kaffe? I lagoma mängder och med mjölk eller grädde i.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice, ibland te. Ibland kaffe också, beroende på hur trött jag är och hur mycket jag måste hålla mig vaken under dagen.

32. Sover du på någon särskild sida? Nu vet jag inte om det betyder sida av sängen eller sida av kroppen? Så: sover gärna ytterst (jag vet, jättekonstigt men jag tror jag blir lite klaustrofobisk annars) och tror jag oftast sover på rygg. Fast det vet en ju inte exakt. Eftersom en sover.

33. Tycker du om att mysa? Det kan vara, typ, det bästa som finns i världen. Med rätt person, förstås.

34. Är du en beroendemänniska? Jag tror jag är lite för mycket en beroendemänniska för mitt eget bästa ibland.

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! En ny bekantskap faktiskt, Adam!

Kommentera här: