I'd a tore your hair out just to climb back darling.

Det händer inte ofta att jag önskar att jag vore singel och okär. Ikväll önskar jag att jag vore det.
 
Missförstå mig inte. Jag älskar Jacob. Jag har älskat Jacob villkorslöst i över två år. Men när det har gått en hel månad utan att ens ha sett honom på bild blir jag så ledsen och maktlös att jag önskar att jag fick slippa det för en dag. Inte gå omkring och sakna en människa så fruktansvärt att man skulle kunna dö. Istället vara obrydd och självständig och bara fokusera på mig själv och nuet. Inte sakna. Inte ständigt ha en enda person i tankarna.
 
Så, för att omformulera mig och göra allt lite mindre dramatiskt. Jag önskar att allt vore mindre känslosamt, att allt gick som en dans och att två månader kunde gå fortare. Så jag får hålla om och bli omhållen av min stora kärlek igen.
 
 

Kommentera här: