For the love of God.

Idag är det fredag och fint, strax helg, advent och snö (hoppas!) så jag sitter på bibblan för att plugga men redigerar bilder istället pga vill ha helg och advent och snö. Har upptäckt att Picasa nog inte är så illa ändå. Kan fortsätta invertera mina egobilder så hoppas jag att fotointresset kryper fram snart igen.
Egentligen tänkte jag skriva att massor har hänt sen sist, men det har det inte. Jag och Jacob var på kb och såg Steve Vai i lördags. Gitarrintresserade (och alla andra som gillar ljudet av gitarr): lyssna på killen, han är fantastisk. Steve Vai, alltså. Oerhörd talang.
Ett par dagar senare, i måndags, åkte jag och Jacob till St Johannes kyrka och spanade in Gudsroast med bland andra Magnus Betnér. Skoj och helt gratis! Bra grej att bo i Malmö, händer grejer hela tiden.
Och så är det fredag och jag har suttit med C-uppsats (som jag tidigare trodde var B-uppsats) hela veckan lång och får nog sitta med ett par veckor till innan jag faktiskt kan börja skriva på den. Det blir skoj. När jag lagt den bakom mig kan jag berätta om den, just nu vill jag faktiskt bara få den överstökad. Med det sagt: back to the plugg!

Kommentera här: