En oändlig kontinent

Idag har jag varit sjukt produktiv! Var i labbet till typ halv fem fast vi slutade till lunch. Har gjort klart mina två printar, pjattade och klara, plus en b-kopia som nu ligger på köksbordet och det känns bra! Gubben jag plåtade i Köpenhamn hänger nu i labbet i flera exemplar och jag blir förvånad om ingen drömmer om honom i natt. Beroende på hur man ser det ser han lite läskig ut, haha. Jag gillar honom, han är söt. Har skapat ett nytt album på facebook också, där jag lägger upp mina analoga bilder. Check it out, det heter TRI-X 400!


Idag när det skulle spelas Halo Reach här hemma bestämde jag mig för att gå ut på promenad. I lilla lilla Svalöv, och likt förbannat - jag gick vilse! Kom helt bort mig och jag var rädd. Jag hade som tur var finaste Anna i telefon så det var skönt. Hon fick sjunga Soft kitty för mig så då gick det bra, och nu är jag hemma och beslagtar Daniels dator. Just nu ser det ut såhär:

I'm surrounded by geeks.

Kommentera här: