Biomänniskor in my ♥

Biomänniskor måste vara de mest perfekta människor som finns! :D Idag efter min körlektion och lite teoriplugg så gick jag på stan med Anna i telefon (vad jag saknat det!) och såg världens finaste Biosommar 2010-väska inne på Intersport. Så jag gick in där och vad spelar de om inte Yes!? Coldplays Yes! Så jag vandrade omkring där inne på Intersport med Anna på tråden (på Intersport också...Frida då) och när jag insett att de faktiskt spelar Viva La Vida-albumet stannade jag kvar där längre än jag planerat. Helt sjukt att det har gått två år sen det albumet kom. Efter Yes, 42 och början av Cemeteries Of London gick jag motvilligt därifrån och såg ut en resväska och så gick jag till bion för att se om Biosommarväskan gick att köpa där, eftersom Intersport bara gjorde reklam. Bion var stängd. Så jag gick tillbaka till Intersport och då spelade de Lovers In Japan! :D När den tagit slut gick jag och köpte en ny, fin, röd, stor resväska till London och sen åkte jag hem.

Några timmar senare åkte jag till stan igen för att träffa Emilia och då passade jag även på att titta förbi på bion för att se om väskan gick att köpa där. Då visade det sig att de lottar ut väskorna i biopubliken, vilket var lite sad eftersom jag egentligen inte har tid att gå på bio just nu. Men så gav de mig en i alla fall! :D Så nu har jag världens finaste ekologiska (biologiska, enligt Emilia) gröna Biosommarväska, tack vare det snälla biofolket. ♥ Det var den anekdoten det.

Annars var det hur härligt som helst att träffa Emilia, prata på om allt och ingenting och bara vara. Maten på Allstar var inte lika god som förra gången och matchen var så himla tråkig och slutade 0-0. Men sällskapet var trevligt, och de spelade Violet Hill på Allstar — och det var bra. :)

Kommentera här: