I won't rot

Idag skulle jag upp halv sju för att hinna duscha innan vi åkte till Skellefteå. Pappa väckte mig halv nio och frågade om jag skulle med. Vilken tur att jag satte upp luggen innan jag gick och la mig!
Tjugo över nio bar det iväg. Jag övertygade mina föräldrar om att jag haft en jobbig natt och inte ville köra, så jag sov heeeeela vägen till Skellefteå och mormor och morfars nya place. Ett mindre place har de skaffat, superfint. Efter fikat blev jag trött igen och fick gå och lägga mig. Sov i två och en halv timme. Kändes värt. Vaknade lagom till en massiv lunchmiddag med först julbord till förrätt och sedan kallskuret följt av svingod pepparkaksrulltårta till efterrätt. Sen stickade jag klart halsduken jag började på i april förra året (som jag skulle ge till Hedvig när hon föddes. HAHA) och när nystanet var slut fick halsduken vara klar och då spelade vi kinaschack. Sen åkte vi hem och jag somnade i bilen igen.

Det här kan bli det sista blogginlägget på några dagar. Jag åker nämligen till Älvsbyn imorgon för att fira nyår där! Grymt peppad är jag! Nu måste jag verkligen sova, alternativt packa. Men det har jag inte orken till, för både sovsäcken och liggunderlaget ligger nere i källaren. GREAT. Oh well. Nu måste jag verkligen sova så jag inte är helt död imorgon.

Kommentera här: