So I crawled back into you open arms.

JOHNNY DEPP FYLLER 46 ÅR IDAG! GRATTIS MANNEN! <3


Igår glömde jag bort att blogga igen. Eller rättare sagt (igen), jag hade inte tid. Jag satt i Photoshop hela kvällen! Redigerade bilder jag tog i torsdags kväll. Och addade en liten touch till dem. Det blev bra. Tror jag ska göra en variant av dem när jag har skrivit klart. Eller imorgon. JAG ÄR LEDIG IMORGON. :D Så fantastiskt skönt. Och på torsdag är det bara mentorsdag och sen är det SOMMARLEÅÅÅÅV! Och det blir fabulous. Men det vet ni redan. ^^ Om mindre än en vecka åker jag till Malmö. Känns så sjukt! Jag var nyss där känns det som. Mitten, slutet av april. JAG PEPPAR! Peppar för Étage, peppar för ännu en årstid i Malmö, peppar för att träffa mina fina skåningar igen. Och en skåning till. Det kommer bli så bra. (Och som ni märker är jag på mycket bättre humör nu än tidigare idag.)

Anledningen till det dåliga humöret och den kraftfulla statusen jag tidigare hade på facebook är för att jag gjorde ett nationellt prov förra måndagen. För att ha chans att få VG i Matte B. Idag fick jag tillbaka det, och det var ett klart och tydligt G. Så det blir inte ett VG i kursen, utan ett "starkt G". Som om det gör sig bättre på papperet än ett svagt G. Ändå ett G. Och nu är det äntligen över. ALDRIG MER MATTE! Och Marianne är en hagga. Inte bara mot mig, faktiskt fruktansvärt lite mot mig jämfört med andra. Som får ett poäng från G och inte får göra komplettering. Fast det finns en extralektion tillgänglig imorgon, som Tyrann själv har lagt in på schemat enkom för kompletteringar! Hon är en hagga. Finns ingen som kan säga emot.

Det blev jag sur för, och var sur i några timmar efter det. Sa inget för jag ville inte turn out being a bitch. Men det blev bättre när MUM-saken funkade. Tyvärr hinner jag inte med någon hemsida, så det blir G i kursen. Vilket var förväntat när jag segade så mycket med förra hemsidan. Jag kanske pratar med Ulf efter sommaren och ser om jag kan göra den då istället, förlänga kursen lite. Tills jag är klar med hemsidan. Så kanske jag kan höja betyget. Men vi får se.

Efter MUMen gick jag ner och brände ut en film och sen gick jag till stan för att ta bussen till mamma. När jag stod och väntade på bussen upptäckte jag till min fasa att jag glömt iPoden i skolan, på den hylla i skåpet som alla utanför kan se och sticka in handen och ta saker ifrån! Spurtade tillbaka till skolan, och drog en lättnadens suck när jag såg att den låg kvar. Gick tillbaka till stan och träffade två mormoner, och dom gav mig en Mormons Bok. Vad ska jag göra med den? Jobbigt läge.
Tog bussen till mamma och färgade håret där. Det skulle bli ljus guldbrun, men jag vet inte om det blev någon större skillnad. Vi slingade håret också, så nu har jag nytt sommarhår. :) Slinghättan som jag köpte var sjukt jobbig så vi sket i den. Men det blev fint.

Jäklar vilket inlägg! Skrivit på det i flera timmar.

Och nu kommer bilderna jag redigerade igår!

Kommentera här: