Allting kan gå i tu

men mitt hjärta kan gå i tusen bitar.

Än en gång har jag installerat Spotify på en dator som inte är min. Dagens offer blev morfars dator. Eftersom det är där jag är nu och jag behöver mitt Spotify. Dodidodidodododido. Talk. Oh brother I can't, I can't get through. Jag önskar jag kunde skriva så snabbt så jag hann med att skriva samtidigt som jag lyssnar, but I can't. Rätt sakta skriver jag. Och bara med pekfingrarna. Borde egentligen lägga in en bild som Emilia tog på mig idag här, men det blir för jobbigt så jag säger bara LOL istället.

Jag försov mig för sista gången i tvåan idag! Och till hösten ska det tusan bli bättre. Jag ska inte sitta uppe så himla länge på kvällarna. Frida i MP3A ska sova lagom länge och gå upp i tid alltså!

Var mentorsdag idag, men det regnade så vi softade väl typ i en halvtimme innan vi fick gå hem. Ingen hade ju fixat fika eller kubb eller nåt sånt heller så det var lika bra. Och det lilla vi hade var trevligt. Hann inte säga hejdå till alla tyvärr, men det finns ju internet! Jag och Emilia och Elin gick in till stan och vid Shopping skildes jag och Emilia åt från Elin för att gå och äta lunch (för mig frukost) på Max. Det satt fint, men jag började må lite illa efteråt. xD Coca-Cola är inte bra dricka när det är det första man dricker på morgonen. Och ett Originalmål är inte världens bästa frukost heller. Det är väl inte bra nånstans egentligen. Men det är ju så gott! Så jag har överseende. :)

Pappa kom och hämtade oss och skjutsade hem Emilia till Bälinge och sen for jag hem och packade ihop det sista och vid tre I drove off mot Norrfjärden! Det gick jättebra att köra! Körde via Gäddvik för första gången (fick förstås motorstopp vid första rödljuset men kom iväg ganska snabbt) och gjorde en jättefin omkörning. Till skillnad från den första, där jag nästan prejade ner killen i diket. xD Kom till Norrfjärden safe and sound, Peter tog min, tydligen lilla, packning och flytta över den till deras bil och vi åkte iväg ganska direkt. Hilmer bara iggade mig! Hade Jonnykeps (den får ni se på måndag HS och FP!) och solglasögon så han kanske inte kände igen mig men han bara sprang iväg! Kände mig sårad. Han brukar alltid bli så glad att se mig. Men när jag satte mig bredvid honom i bilen så flinade han, och då kände jag mig hel igen. :)

Nu är vi alltså i Skellefteå. Vi sover över här och imorgon på förmiddagen någon gång åker vi vidare mot Örebro. Lär bli en jobbig resa, men det är det lätt värt. Kommer bli så coolt att få bevittna en prästvigning på söndag!
Det var dagens inlägg det. Hoppas ni har det bra där hemma, och där borta! Cya!

Kommentera här: