Hvor er solen, hvor er solen.

Narvik var regnigt, men fint. Jag tycker verkligen om den staden. Uppförsbackar vilket håll man än går åt känns det som, haha. Jag kommer ihåg när jag var sju, åtta år och fick följa med pappa dit första gången och jag tyckte att det var så vackert med alla fjordar. Den här gången var det lite dåligt väder, men det var vackert ändå. Kan tänka mig att om det var fint väder hade det varit ännu finare. Fick i alla fall lite kvalitetstid med pappa, fick sitta med honom i loket både dit och hem så det var gött. Och en minisemester sitter ju aldrig fel.

Idag lunchade jag med Emilia vid tolv och sen cyklade jag ner till hamnen och åkte ut och seglade med mamma och pappa. Vi åkte till Stensborg och stannade för lunch, bad och smultronjakt där. Vid åtta kom vi hem och då fikade vi te och mackor. Nu har jag och pappa precis sett klart Efter bröllopet som gick på tv. Fick mig att längta tillbaka till Indien lite.

Kommentera här: