When they smashed my heart into smithereens.

Såklart var det megajobbigt att lämna Jacob imorse, så jag köpte två påsar Dumle att trösta mig med så fort jag kom tillbaka till Malmö. Snart är den ena slut. Jag tänker mig kanske att det blir beach 2020 av mig, eller något åt det hållet. För simning lär definitivt inte göra någon skillnad för mitt daller till kropp. Inte bara simning i alla fall.

I går spelade Jacobs små grabbar fotbollsmatch, så jag följde med Jacob och kollade. Efter deras vinst med 7-0 kollade jag loppisen som fanns där och hittade en skrivmaskin. Förväntade mig att få ett pris jag aldrig skulle kunna betala med bara en hundring, men fick den för en femtilapp och slog till på momangen. Tanken är att skrivmaskinen ska vara min dagbok och så fortsätter jag skriva peppande saker på bloggen och, ja, resten på skrivmaskinen. Dock lämnade jag kvar den hos Jacob när jag stack så jag kan inte börja riktigt än. Tyvärr. Den är så himla tung. Någon gång, snart, när jag orkar ska jag ta hem den på riktigt.

En väldigt bra remix på en väldigt bra låt är den här:

Tycker jag att ni kan ta och lyssna på. Inte bara för att det är Coldplay utan också för att det är förbaskat bra. Samma sak enligt mig men kanske inte enligt alla, men lyssna i alla fall. Jag blir så himla partysugen! Så inom en snar framtid ska jag köpa ett par högtalare med bas till så jag slipper spränga datorhögtalarna. För det vore ju onödigt. Och med högtalare kan jag dessutom ha min egen lilla klubb här hemma. För den här låten lär knappast spelas på kb. Fastän jag gärna vill att den ska göra det.

Nu ska jag sova, ladda upp inför Valborg och hoppas att blåsten lägger sig innan brasan tänds. Godnatt!

Kommentera här: