Tre månader senare...

En sommar har kommit och gått sen sist jag uppdaterade ordentligt här. Och visst har det hänt en del, men egentligen inte allt för mycket. Jag är inne i dejtingsvängen igen och det känns skoj. Jag tycker det är så roligt att träffa nya människor, sen om det inte är mitt livs kärlek gör inte så mycket (så länge jag inte blir kär i hen). Min gamla klasskompis Åsa från första terminen på utbildningen har flyttat in på Rönnen så jag har börjat hänga massor med henne, och har dessutom blivit lite mindre sugen på att flytta från Rönnen. Jag vill dock fortfarande ha något större så att min oförmåga att städa inte är alltför påtaglig och kanske jag dessutom kan skaffa en liten katt på köpet. Det vore trevligt.
 
Jag har tatuerat mig, på riktigt! Det har hänt. Det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag var rädd för, lite precis ute i kanterna bara. Annars kändes det faktiskt ganska mysigt haha. Nu ska jag smörja och tvätta för fulla muggar och om en månad har jag en färdigläkt tatuering! Peppen!
 
 

Kommentera här: