Fredagsfredag!

Jag är lite extra glad idag! Jag har svårt att sätta fingret på exakt vad som gör mig extra glad men det är väl flera faktorer skulle jag tro. Det började efter duschen när jag kollade twitter och uppdaterades om vad som händer i politiken. Regeringen är tillsatt! Tjoho! Och massa bra grejer kommer hända i Sverige nu, yay!
Sen skulle jag förnya böcker på bibblan och då bestämde jag mig också för att, för första gången i mitt liv, betala förseningsavgifter. Kände mig så vuxen! Och efter det gick jag in och tittade på ett par skor som jag provat och velat ha men inte köpt. Och så var de på rea! Då beställde jag dem och fick dessutom fri frakt så jag är mer än nöjd.
 
Till råga på allt känner jag mig ganska snygg i dag och jag drack gott kaffe till frukost och ja, jag har en bra dag idag helt enkelt. Får hoppas att det gör under för mitt plugg idag som jag fortfarande inte satt igång med. Tänker att jag ändå borde skriva lite grann i alla fall innan jag ska iväg. Så jag borde väl sluta här, haha. Ciao!

Kommentera här: