Adveeeent

Äntligen får en lyssna på julmusik!!! Vet att typ alla har lyssnat i tusen år redan men ändå. Själv har jag egentligen ingen riktig julstämning än, antagligen på grund av att det fortfarande är grönt ute och jag inte har gått ut och känt på kylan idag. Försöker dock råda bot på saken med julmusik och det faktum att jag satt upp julstjärnan idag.
 
Ska inte bli långrandig men ska bara visa livstecken här lite kort och sen åka till Musikhögskolan. Ikväll ska jag och Niklas på bio och se Interstellar! Så mysigt det kommer bli. Har hört mycket bra om den, bland annat "den bästa filmen på jag vet inte huuuur länge!" (egentolkat citat från Johanna). I övrigt har helgen bjudit på parmiddag och mysfest hos Caroline och Jimmie samt oväntad sleepover där, haha, mitt lokalsinne i Gunnesbo är verkligen värt att ifrågasättas. Anyhow, gotta go! Tjingeling!

Kommentera här: