STRÖMMEN ÄR TILLBAKA!!!

ÅH VAD SKÖNT DET KÄNNS. Trodde det skulle bli zombieapokalyps. Thank God. Det har ju regnat och hela Malmö är ju mer eller mindre översvämmat idag, inget jag märkte av dock när jag gick och handlade nödproviant för att slippa öppna kylskåpet. Men tydligen är källare översvämmade och hissar stannar och fylls med vatten så jag är i alla fall otroligt tacksam att jag inte fastnade i en hiss. Helt sjukt hur en tar elektricitet för givet, alltså. Vill aldrig vara utan det igen.
 
 
En annan gång jag var rädd för zombieapokalyps. Den här bilden togs på Fridhem när jag hade rädsla som fotouppgift. Då satte Daniel och Anton igång ett avsnitt av Walking Dead och gick ut ur rummet. Taskigt.
1 Amanda R - TrendMäklaren:

skriven

HÄRLIGT, hur klarar man sig utan dem???


Just nu behöver jag tips på nya tv-serier som jag kan grotta ner mig i under hösten... har du något bra tips? kommentera gärna här -> http://www.nattstad.se/amandarieem/jag-begar-tips-15278671


Trevlig kväll!

Kommentera här: