Wäh.

Gick in på The Sims Social för första gången på jättelänge igår. Det buggade och min karaktär grät lika mycket som jag gör på riktigt, fast hon skulle vara glad. Jag kände igen mig lite för mycket.

Har faktiskt haft några väldigt bra dagar på sistone. Jag är så glad över att vara vid liv. Uppskattar varenda bra dag jag får. Jag har fortfarande inget sommarjobb, och inga pengar heller för den delen. Efter imorgon har jag 76 kronor att leva på resten av sommaren. Men på ett sätt så gör det ingenting. Jag har världens bästa föräldrar som låter mig låna av dem. Och om någon dag får jag ett nytt kort till sparkontot, där pappa fört över pengar som jag inte behöver betala tillbaka. Så det är lite kaosigt just nu, men det löser sig.

I helgen var vi i Jacobs föräldrars stuga utanför Höör. Precis som för ungefär ett år sedan så visades Eurovision på tv på kvällen, men till skillnad från förra året så var det inte jag som skrek. Jacob gjorde. Jag visste att Euphoria skulle vinna, mest för att det är en himla proffsig låt och att den älskades redan innan Loreen börjat sjunga i semifinalen. Det var ganska självklart.

Sen dess hade jag två, tre pluggdagar och igår skrev jag omtenta i litteraturhistoria. Den här gången känns det att jag har klarat den, kanske inte med världens bästa resultat men ett godkänt är det. Idag ska vi göra grupparbete, imorgon är det ordkunskapstenta och sen har jag sommarlov. Big fun! Hem till Luleå åker jag den 1 juli, med syster och syskonbarn.
Kopparormen vi träffade i Broslätt.

Kommentera här: