Jul i stugan.

Hoppsan hejsan. Så var det julafton och juldag. Gårdagens julafton spenderades ute i Mörön hos farmor med mamma, pappa, faster Maria och farmor Ulla såklart. Mysigt och fint.

Jag har förstås blivit förkyld lagom till jul, precis som förra julen med andra ord. Jag har febernoja men hoppas den inte sätter sig på mig den här gången. Orkar inte det.

I alla fall så hann jag med att köpa alla julklappar, dock fick mamma en liten kompensation på julaftonen eftersom hennes inte kom fram i tid, dumma CDON. Har även hunnit med att låta Signe hjälpa mig färga håret i en lite mer vintrig färg, nu är det chokladbrunt och inte naturlig utväxt/guldblond/"ultrablond". Strax ska jag inviga min nya platt/locktång och locka håret innan vi ska på juldagsfika hos Maria med söner och barnbarn. Tjohejsan!

Kommentera här: