It's bad for you but it's fun for me



Gårdagens asgarv. xD Bring back the Nappies!

Idag började jag och Signe redigera fredagens uppslag. Himla trött är vad man är efteråt, fast vi bara satt i fyra, fem timmar. Bara förresten. Men allvarligt, jag satt och höll på att somna flera gånger sista timmen. Det är det som är så jobbigt med att jobba ända till fem på eftermiddagen - man hinner inte ta någon powernap!

En sak som har varit helt sjuk idag är att jag har varit så fruktansvärt sugen på sås hela dagen! Just det, sås! Vilken sås som helst! Bearnaisesås, pepparsås, brunsås, gräddsås, rödvinssås... you name it. Har haft såsreklamen i huvudet hela dagen; "Sås ska det va'!" och det har ju knappast gjort saken bättre. Men tänk er, a nice juicy steak med massor av SÅS! Jag fattar inte att jag snackar om sås som om det vore den mest naturliga saken i världen... xD

Idag firar jag en vecka med LOLdplay! Kanske kommer upp någon sen, annars vore det första dagen på en hel vecka som det inte gör det. Men nu ska jag i alla fall se True Blood!
1 Angelica:

skriven

men åh...en halvblodig oxfilé med riktigt fin bearnaise - eller rödvinssås dregla

Kommentera här: