Min värld vilar på dig

Så var julfirandet över.
Julbönen och Stilla natt gick bra, och resten av dagen tillbringades i Norrfjärden med tio släktingar. Det visade sig att farmor blivit utlottad att köpa julklappar till mig och jag fick Emil i Lönneberga på bok (som Hilmer verkade tycka väldigt mycket om) och ett presentkort på Gossip. Av någon outgrundlig anledning missade vi några minuter av både Kalle Anka och Karl Bertil, men då det mesta redan fanns i huvudet så var det ingen större katastrof. Julmaten var det tummen upp för som vanligt, och mätt blev man.
Resten av juldagarna fylldes av fikor till höger och vänster med diverse släkt och vänner, Carcassonnespelande, spikmatteliggande, filmtittande, och så hanns det med en kort dejt med Gävletjejen också! På flygplatsen, av alla ställen. :)
Det var mitt julfirande det, och imorgon påbörjas nyårsfirandet med Livskraft Polar!

Och förresten, nämnde jag att jag har världens sötaste systerson? ♥

Kommentera här: