On the road

Jag har så mycket att berätta, helt sjukt! Och jag har inte ens en liten stund ledig att sitta ner och försöka få ner det på pränt. Just nu befinner jag mig i Luleå. Ja, alltså, just EXAKT nu befinner jag mig på en buss mellan Piteå och Luleå som jag tror just nu kör genom Rosvik. Jag har varit i Norrfjärden och hälsat på mina favvosar där och det var galet mysigt. Skulle åka redan vid 9 i morse men så ställde Signe in plugg kl 10 och då bestämde jag mig för att stanna ett par timmar extra. Så jag är på väg till Luleå nu i stället. Ska luncha med Signe, Emilia, Johanna och Lollo! Det ska bli sjukt trevligt. Ikväll är min sista kväll och då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske berätta om nyår. Eller kolla på film med pappa. Eller umgås med Linnéa. Får se. I vilket fall åker jag tillbaka till Malmö igen imorgon och som flygsällskap har jag Johanna! Så fantastisk tajming :D

Kommentera här: