Nyår 2014/2015

Jag hade verkligen fantastiskt trevligt sista timmarna på år 2014.
Jag och Niklas var hembjudna till Niklas kompisar Håkan och Elna som bor i en jättefin lägenhet på Möllan. När vi kom dit fick vi välkomstdrink och en tortillasnitt att mumsa på. Vi blev sen bjudna på flerrättersmiddag med typ tre förrätter (?!) som alla var helt gudomligt goda. Kvällen bjöd sedan på musik och sång då alla som var där är musiker i grunden och till tolvslaget gick vi ner och tittade på fyrverkerierna från dörröppningen. Så otroligt trevligt.
 
Nyårsselfie!
Bordsplacering!
Min stilige bordsherre :)
Majoriteten av middagsgästerna! Elna, Johanna, Niklas, Emil, Gustav, Johan och Tomas. Utanför bild Tove, Anders, Håkan och jag.
De fyra första rätterna: argentinska kammusslor, cajunkryddade grodlår (?!), hummersoppa och lammsadel med friterade potatis- och chèvrebollar. SÅ GOTT, dör.
Tydligen den bästa bilden jag kunde ta på fyrverkerierna, haha. Håll till godo!

Kommentera här: