So far

För er som undrar så gick det alldeles jättebra att jobba som nanny igår. Hämtade två syskon på sex och åtta år, promenerade hem med dem och var med dem till kl 18. Extremt chill, perfekt vid sidan av studierna.

Idag är jag vikarie, i en fjärdeklass. Sjukt spännande men kul! Just nu har jag lunchrast så jag passar på att visa lite livstecken här. Igår insåg jag att min ekonomi ser bättre ut än jag trodde så jag köpte faktiskt biljett till Ólafur Arnalds som spelar på Koncerthuset i Köpenhamn ikväll! Det ska bli så mysigt. Åker direkt efter jobbet över sundet, kommer bli asnajs. Imorgon ska jag upp till Blekinge/Småland igen för på söndag spelar Niklas och Emil i Karlshamn och jag ska tydligen vara bladvändare, aaah. Nervöst! Jag "får absolut inte välta noterna", har Niklas försäkrat mig om. En hunka på att jag lyckas göra exakt det. Hoppas dock att det går bra! Aaah.

I onsdags träffade jag Dimitris, Alfon och Philip! Vi åt indiskt till lunch och sen fikade vi på Glassfabriken. Vi skulle plugga. Det gick sådär.

Kommentera här: