Hur bra tisdag?!

Nja, ska väl inte säga att idag började särskilt bra eftersom vi enligt sjukvårdsupplysningens anvisningar i går kväll fick åka till akuten med Niklas fot och inte var hemma igen förrän efter midnatt och jag dessutom skulle duscha innan läggdags. Således var jag inte särskilt pigg och inte särskilt glad i morse när Niklas berättade att vi försovit oss. Som tur var bryggde han gudomligt kaffe till mig som jag fick ta med mig till skolan och föreläsningen så jag överlevde. Efter föreläsningen fick jag dessutom veta att jag fick VG på portfolion!!! Så sjukt nöjd.
 
Sen åkte jag hem och var nervös, borstade tänderna, flossade och munsköjde för fulla muggar för kl 13 var jag hos tandläkaren. Mitt första besök hos tandläkaren sen jag gick på Fridhem, och det är ett bra tag sen. Men döm om min förvåning när jag inte hade några hål alls! Dessutom tecknade jag frisktandvårdsförsäkring som inte alls blev så dyr som jag först befarade. Tjoho!
 
Efter det var det så fint väder så jag promenerade från Södervärn till Orkanen där jag hämtade portfolion och sen tog jag bussen hem. Hemma hade jag fått digitala kopior på bilderna jag tagit med analoga systemkameran! De blev faktiskt helt okej, vissa av dem riktigt fina dessutom. Blir bra att ta med den kameran till London när det beger sig! Och på torsdag ska jag dessutom jobba mitt allra första pass som barnvakt!
 
Några av bilderna från rullen. Älskar den gula tonen :)

Kommentera här: