Fun fun fun helg!

Och så blev det helg på riktigt! I går firade jag in den med fest på Sommarstaden med Johanna och en massa andra trevliga människor som bor där. Var inte jättepepp innan men det var verkligen jätteroligt! Så glad att jag inte stannade hemma. Det blev ölspel och snack och stjärnskådning in på bara småtimmarna. Hur trevligt som helst.
 
 
I dag har verkligen flugit iväg, haha! Kan inte komma på att jag gjort något särskilt förutom gått och handlat och mer speciellt än så lär det nog inte bli. Har köpt gotta och ska laga god mat snart så jag blir nog faktiskt bara hemma ikväll. Om inget annat dyker upp. Fast egentligen kan jag faktiskt känna att det vore fint med en hemmakväll.
 
I morgon blir det åka av för då ska jag och Johanna ut till Svågertorp och IKEA! Jag ska köpa ljus och kanske en skohylla och sen ska jag köpa en matta på Rusta. Den jag har nu är så äcklig och ful haha så jag har tittat ut en ny som jag hoppas finns på just det varuhuset. Håller tummarna!

Kommentera här: