Om en liten vecka kommer hon!

Det är bara en vecka kvar tills Signe kommer hit och hälsar på! Tjoho!
 
Nu har jag äntligen skrivit färdigt ena tentafrågan! Den blev drygt fyra sidor lång fast den skulle vara fyra sidor blankt men jag tror det är okej eftersom det bara är några rader extra. Fingers crossed! Nu ska jag skriva på andra frågan någon timme till och sen call it a day. Imorgon tänker jag skriva färdigt. Ska åtminstone försöka, för nästa vecka kommer jag inte ha tid att skriva och veckan därpå åker jag hem till Luleå och har säkert en del högskoleplugg att ta itu med också. AH, stressennn. Men jag tror mina planer för kvällen blev inställda precis så kan nog sitta ett par timmar till ikväll. Phew!
 
Jag och Signe inför en single girls' night out i julas!
1 Signe Bergsten:

skriven

ÅH LÄNGTAR!!! Fin du va på den bilden, jag har den på mitt badrumsskåp!

Men alltså mina lockar på denna bild?! Tur jag ska till frissan imorgon alltså ;)

Kommentera här: