Söndagsmåndag

Jodå, så gick den helgen förbi i ett huj, den med. Jag hade väldigt roligt i alla fall. Tog med mig och presenterade Niklas för Joséphine och Johan på Halloweenfesten och sen fick jag presenteras för Niklas kompisar efteråt vilket var supertrevligt. I går hann jag knappt med den sedvanliga dekadenta söndagen som lägligt brukar infalla efter fest utan åkte istället till Alice i Lund och kokade palt med henne! SÅ mysigt och efterlängtat.
Idag hade jag förberett plugg och hade tänkt vara duktig men bara det att jag sov till 11 förstörde hela det, haha. Känner mig ändå lite duktig nu som sitter och småpluggar lite nu innan PH. Fast jag skulle ha börjat för typ tolv timmar sen ;)
 
Jag och Niklas ritade varandras Mörkrets märke i lördags! Blev faktiskt sjukt lyckat, haha, förutom att mitt hår blev nästintill rakt i regnet i jakt på lägenheten vi skulle till.
 
Alice och palten!
 

Kommentera här: