Gräsänka

Gårdagen var så bra att jag helt kom av mig när det kom till att blogga! I alla fall så var jag på mitt andra och förhoppningsvis sista möte hos Studenthälsan. Har känt mig väldigt nöjd de senaste veckorna faktiskt så om jag behöver gå dit igen så kan jag bara höra av mig. Men just nu känns det som om jag inte behöver boka in något till möte så jag gjorde inte det. Gick sen och fikade med och vinkade av Niklas som skulle till Tjörn och spela. Men vinkade av menar jag alltså att jag åkte med tåget ett stopp och hoppade av i Lund, haha. That's new. Tog sedan bussen tillbaka till Malmö igen, thank goodness för periodkort. Väl hemma hade jag fått paket!! Världens finaste Skissur. En kombination av not- text- och konstbok av Ólafur Arnalds, SIGNERAD! Var starstruck redan innan jag öppnade boken :D
På kvällen skypade jag med Signe för första gången på en hel vecka!! Hon är äntligen hemma från England och hade massor att berätta om sin vistelse i London. Resten av fredagkvällen förflöt precis som i kväll, dvs utan större förpliktelser eller dramatiska händelser. Önskar lite att jag var på Tjörn.

Kommentera här: