73 läsare!? (det mest ofokuserade inlägget ever)

Tjeeena!
Vet ju knappt vilka ni är, haha. Mestadels facebookvänner, gissar jag, som hittat hit för att jag "då och då" fiskar läsare där ;) Men vore i alla fall kul att veta vilka prickar i cyberrymden som faktiskt läser bloggen osv så om du vill, släng gärna iväg en kommentar eller två om du gillar det du läser, eller inte gillar det du läser, tar gärna emot kritik också men bara om det är konstruktiv sådan! (Usch, kommentarfiskare är jag tydligen också, haha!)
 
Jag börjar längta till jul nu. November är ungefär den absolut tråkigaste månaden på hela året (JA, skåningar, jag VET att ni tycker februari är tråkigast men inte där jag kommer ifrån – där är vintern som bäst i februari ♥) och det märks både på bristen på soltimmar och bristen på gott humör. I natt har jag sovit inte mindre än elva timmar och inte blir jag piggare för det, TROTS att jag dricker kallt äckligt kaffe och knaprar d-vitamin så det sprätter om det. (Okej, lite pigg är jag men ÄNDÅ. (Kanske snarare övertrött, heh.))
Jul var det ja, tappar fokus lite hur som helst idag TROTS spellistans beskrivning "concentrate with hypnotic deep house tracks". Det FUNKAR INTE. Jag sitter ändå här och pluggar inte.
JUL!!!
Jag glömde bort vad jag skulle skriva. Sensmoralen är i alla fall att jag sitter och tittar på kläder istället för att plugga och herregud vad mycket fint det finns. Den här julen vill jag typ ha något vitt på mig. Det hade varit snyggt. Vitt och glittrigt. Helst. Nu måste jag faktiskt plugga för nu tappade jag stinget för att blogga, haha. Tjingeling!

Kommentera här: