Apropå julklappar

Jag och Niklas bytte julklappar igår efter att jag var hos Alfon (som var typ hur trevligt och mysigt som helst btw!) och det var så himla lyckat! Han fick öppna först eftersom han fick två paket av mig. Det var ett par yllevantar som jag hade spontanköpt tidigare under dagen. Sen fick jag öppna min julklapp och där i låg två inslagna paket till! (Herregud vad jag älskar presenter...) Så jag öppnade dem och där låg en rosa reseladdare och två jättegoda tvålar från Lush. ÅH. Min telefon är ju knäpp och laddar ur på tre röda så jag behövde verkligen en sån bärbar laddare för att slippa att ständigt vara på jakt efter ett uttag så det var verkligen jättebra. Och sen Lush... Ja, there's no place like it och jag älskar verkligen deras produkter så jag blev jätteglad. Sen hade vi ett paket var kvar så då öppnade vi dem samtidigt. Niklas fick en skäggolja av mig (eftersom jag tjatar på honom att han ska behålla skägget och det var ju en himla tur för oljan doftar himmelskt ♥) och jag fick chaipulver från Espresso House! Som jag älskar deras chailatte och nu kan jag äntligen göra den hemma också. Mums. Åh. Sånt lyckat julklappsbyte. Jag är så nöjd. 
Så här ser min design på julklapparna ut i år btw!

Kommentera här: