Tiden går fort när man har roligt

Torsdag fredag lördag söndag flög förbi, verkligen. Kan inte direkt minnas att jag gjort något särskilt? Förutom i fredags när jag åkte ut till IKEA med Joséphine (och typ shoppade loss???) och sen träffade och åt middag med Caroline på kvällen. I går hängde jag med Niklas hela dagen och var ganska produktiv då också, sökte jobb inför sommaren och kollade Andra chansen. I dag var jag i Lund på utbildning hela eftermiddagen. Företaget som jag jobbar som barnskötare för har träffar och utbildningar en gång i månaden, så jag gick på en sådan och sen åt vi allihop pizza tillsammans. Skojsigt!
 
Det är ju dessutom Internationella kvinnodagen idag och dagen till ära har jag kollat in lite videos för att jag ska sluta bry mig om vad andra tycker om mig och bara fokusera på vad jag själv tycker om mig. Egentligen handlar ju mitt liv faktiskt bara om mig och ingen annan. Folk som försöker trycka ner och ge mig dåligt samvete för minsta lilla har jag faktiskt inget för. Måste sluta låta sådana människor stjäla min energi. Så det så.
 
 

Kommentera här: