Torsdag och fridhemsnostalgi

Så var jobbveckan slut, phew, vilken vecka det har varit. Så mycket intryck och så många fantastiska ungar, men de har sina egenheter precis som alla andra. Så en är ju ganska slut när en kommer hem ;) Ledig imorgon som sagt och jag ska njuta så in i bomben. Bland annat med att gå ut och testa min nyköpta analoga systemkamera som jag efter många om och men lyckats ladda film i. Tog bara tre rullar ;) Dyrt att vara analog, haha.
 
Satt och kollade lite i prislistan som följde med filmrullarna, apropå analogt. Blev så hiiiimla sugen på att öppna mitt eget lilla labb här hemma! Har funderat på det förut eftersom min dörr in till toaletten är förhållandevis ljustät, och nu när jag kollade vad som behövs så verkar det faktiskt inte alls dyrt. Har dock inte räknat med filmen, så det lär säkert bli rätt dyrt i alla fall, men ändå. Tyckte faktiskt väldigt mycket om att framkalla film på Fridhem och saknar det lite. Så då kan jag ju öppna mitt eget lilla Fridhem här ♥
 
När en fotar och framkallar analogt får en sådana här: kontaktkartor. Denna rulle fotograferades i London i november 2010.

Kommentera här: