Lördagsplugg

Alltså, det går faktiskt förvånansvärt bra med portfolion! I går gick det sådär att plugga och egentligen går det inte så mycket framåt nu heller haha men jag känner mig faktiskt lugn. På Espresso House i förrgår skrev jag hela två sidor av minst åtta, så jag kände mig sjukt produktiv. På torsdageftermiddagen och -kvällen fikade jag med Caroline i Lund och det var jättemysigt. Sen åkte jag till Niklas och har varit med honom sen dess. Nu är jag hemma för första gången sen i torsdags, haha. Skulle egentligen gå iväg och sätta mig och plugga någon annanstans än hemma men jag kom hem så sent nu på eftermiddagen så he vart int så. Istället sitter jag här och ignorerar disken och högen med kläder som ligger bakom mig bäst jag kan. Hög musik och chaikaffe (sjukt gott!?) gör susen ;)
 
En kul grej som hänt idag förresten! Anna ringde! Vi har bokat flygbiljetter till London! Vi ska se Ólafur Arnalds på Barbican, det kommer bli så fantastiskt. Längtar massor. Har dessutom inte träffat Anna på flera år, vi har mest haft kontakt på Twitter så det ska bli helt underbart att träffa min homegirl igen. Hon är bäst. Funderar på att åka upp till henne en sväng innan vi åker också, men vi får se om det blir. Men till London ska vi i alla fall, i februari. Så fint.

Kommentera här: