För jag har fått nog av ensamheten

Jag grät i Linnea Henrikssons armar igår. Det var så himla fint. Hade ingen vidare dag igår heller så jag hade väl mina skäl att vara ledsen men det kändes väldigt konstigt att gråta för just henne. Men hon sa att det inte alls var konstigt och att allt är inte bra hela tiden och att det känns fint att man kan mötas även när det inte är bra. Så hon var i vanlig ordning helt underbar.


Kvällen avslutades i alla fall med att det jag varit ledsen över till slut löste sig. Och jag somnade glad och kär.

Idag var det kursintroduktion i skolan. Våra examinationer ser mer eller mindre exakt ut som förra terminen minus en poetry presentation, haha. Fantasi har man på Malmö högskola ;) När vi i vanlig ordning slutade en timme tidigare än schemalagt köpte jag en bok och sen åkte jag hem till Niklas och umgicks med honom. Vi har knappt träffats den senaste veckan så det kändes fint. När han skulle knega åkte jag till mitt kneg och lämnade ett papper till den jag vikarierade för förra veckan och sen tänkte jag promenera tillbaka till stan. Det var lättare sagt än gjort haha för jag gick tydligen i cirklar?? Så dog telefonen mitt i allt och eftersom jag redan var vilse i pannkakan vågade jag inte chansa utan tog bussen tillbaka till stan. Nu sitter jag på Espresso House på Centralen och ska nog läsa lite innan Niklas kommer hit. Ikväll ska jag testa på Malmö Studentkör! Så det blir nog skoj.

Alltså haha, var SÅ på rätt väg (hehe...)(skulle upp på Sallerupsvägen) och sen ba "nä jag går nog hitåt det är säkert rätt". Mitt lokalsinne är under all kritik...

Kommentera här: