Tiny Dancer

Bladvändningen gick ganska bra! Det var ganska svårt att hänga med i noterna men det gick. Niklas fick blänga lite extra så vände jag, haha.
 
Ólafur Arnalds var som vanligt helt fantastisk i fredags. Vet inte om jag berättat så mycket om första gången jag såg honom? Första gången var i alla fall i november 2013 och då var jag bruten och trasig. Ni som hört hans musik vet att den är ganska dyster och det var också det jag förväntade mig – gråt och litervis med tårar. Det visade sig dock att Ólafur är helt galet rolig i sitt mellansnack, så den gången grät jag inte alls trots allt som hände runt omkring i mitt liv då. I fredags var han precis lika rolig, men jag grät ändå i sista låten, haha, trots att jag är mer eller mindre hel igen nu.
 
Ikväll har jag egentid och jag passade därför på att äta klyftpotatis och buffalo wings till middag, med händerna. Hann även med en liten skypedejt med Signe och renbäddning av sängen! Nu har jag mitt fina percalelakan som jag köpte på mellandagsrean! Ska bli sååå mysigt att krypa ner i det nu. Godnatt!
 

Kommentera här: