Helg i Småland!

I fredags kväll bestämde jag mig för att följa med Niklas upp till hans kompis Emil där de skulle repetera inför en konsert. Så det gjorde jag! På lördag förmiddag träffades jag och Niklas och åt frukost på Espresso House och sen tog vi tåget upp till Bräkne-Hoby. Där fick vi lunch hos Emils föräldrar och deras katter Tilda och Maja. Sen åkte vi raka spåret till Växjö där killarna övade och jag fick prova att vara bladvändare. På kvällen åkte vi hem till Emil och hans katt Hasse i Grimslöv och busade och kollade på film. 
 
I går var det repetering för hela slanten för killarna men jag ville göra annat så då gjorde jag det. I stället för att sitta och göra ingenting/vända blad träffade jag Anna! Coldplay-Anna! Hon var sjuk men det brydde inte jag mig om så jag gick hem och våldgästade henne och hennes katt Selma lite och sen gick vi (dock utan katt) och fikade på Condeco. Det var så mysigt! Jag har inte träffat Anna sen jag hälsade på henne i London i oktober 2012 och nu bor hon i Växjö så det var mycket som hänt sen dess som vi pratade massor om. Kändes verkligen som vi behövde ses också så det kändes fint. Om lite mindre än två veckor åker vi dessutom till London tillsammans och det kommer bli urbra.
 
I dag var det dags att åka hem till Malmö igen så då gjorde vi det. Jag träffade Alfon en sväng nu på eftermiddagen men utöver det är det inget speciellt som har hänt. Utöver att jag googlat på hur mycket min tandläkarundersökning kommer kosta i morgon och vad en gör när en kanske har brutit tån.
 
Hasse, en av de fyra (4!) katterna jag träffade i helgen! Busigaste kissen ever ♥
Anna! Också busig men lite sjuk ♥

Kommentera här: