Jaha.

Inte min dag idag heller alltså. Kul.
 
Mitt humör och tålamod har verkligen varit i botten idag. Fast det egentligen inte skulle vara så. Hade en jätteintressant föreläsning i engelska idag och det var väl typ det enda som var bra. Men maten jag lagade igår smakade inte alls så gott som jag hoppades och folk i allmänhet är bara irriterande och dessutom är kören i upplösningstillstånd. Precis det jag behövde. Och till råga på allt så har jag inte stödpåsen med chips hemma. Får väl bli himla te då.
 
Något jag borde vara glad över är att jag har en långhelg att vänta eftersom föreläsningarna är avklarade för den här veckan och med andra ord är jag ledig imorgon och på fredag. Vad jag ska göra av de dagarna är ju en himla gåta. CSN kommer imorgon så det är ju alltid något. Men nä. Inte ens det kan jag uppskatta.
1 Anonym:

skriven

Te är gott i rätt sällskap.

Svar: Sannerligen.
Frida

Kommentera här: