Flygblogg

Skrev precis ett aslångt inlägg men så fuckade appen upp sig så får väl skriva om då. Denna gång i anteckningar.
 
Sitter just nu i alla fall på ett flyg mellan Malmö och Stockholm. Vi ska snart landa i Stockholm tydligen. Från Stockholm ska jag sen ta ett flyg upp till mina fina underbara älskade hemstad Luleå. "Ibland måste man bort för att kunna komma hem," som Movits säger. I helgen ska jag nämligen fira min fina mamma som fyller 60 år på söndag. Det kommer bli hur mysigt som helst. Ska bli fint att komma hem till lilla familjen lite.
 
Annars så har jag under veckan hängt ett par kvällar på Musikhögskolan i Malmö med en duktig pianist som förgäves försöker lära mig spela piano och det efter noter dessutom. Jag är inte helt på det klara med hur bra det går men det är mysigt och roligt. Och jag får spela precis vad jag vill (= Ólafur). Överlag trivs jag faktiskt väldigt, väldigt bra med tillvaron just nu. Väldigt, väldigt bra. Hihi.
 
 

Kommentera här: