Bästa helgen

Den här helgen var otroligt välbehövlig. Förra helgen var ju i en klass för sig men hann ju aldrig riktigt vila upp mig inför veckan så nu tog jag verkligen tillfället i akt och chillade exakt hela helgen. Hur skönt som helst.
 
I går var jag först på Mobilia med Johanna och shoppade upp mitt CSN. Yay! På kvällen blev jag bjuden på trerättersmiddag i fransk anda! Först anklevermousse till förrätt, sen ankbröst till huvudrätt och sist crème brulée till efterrätt. Och så kaffe och vin och personlighetstest till det, otroligt trevligt. Lite kvällspromenad och stjärnskådning senare var jag tydligen pigg igen och det umgicks för fulla muggar förbi vintertidsskiftet och in på småtimmarna, åååh vad mysigt.
 
Och så blev det söndag. Och just denna söndag har förflutit utan att jag ens har lämnat lägenheten, haha. Sådana dagar måste faktiskt också få finnas, gärna fler. Och i ärlighetens namn har denna söndag varit precis det jag behövde efter den här veckan. Mysigt värre. Åh. Plus att jag fick VG på hemtentan jag skrev för ett par veckor sen. Helt okej.
 
Så här såg jag ut i går!

Kommentera här: