Op.118

Blev tydligen tillsagd att blogga?
I dag har vi slöjdat i skolan och jag har snickrat ihop en miniatyrkvast. Kanske kan jag lägga upp den här någon gång haha, men vi får se. Om jag lyckas ta någon bild på den.
Sedan satte jag mig på tåget och tuffade iväg till Lund där jag lunchade med Philip! Dimitris skulle vara med också men han kom inte förrän två timmar senare, haha. I vanlig ordnng ;) Vi hängde i alla fall en stund vi tre och det var så trevligt så och sen blev jag hemringd pga glömda kort i min lägenhet. Så jag tog bussen hem till Malmö igen och där bjöd Niklas på julfika på Espresso House. De har tydligen börjat med en ny chailatte med rött te (rooibos?) så den testade jag! Och en pepparkakscheesecake som smakade pepparkaksdeg. Så nu längtar jag fett mycket till jul och jag har nog kanske eventuellt bestämt mig för att baka. Wooh! Fast det blir nog inte peppisar utan lussekatter. Och kanske tryffel eller något annat mumsigt. Åh, nu blev jag hungrig. Och JÄTTESUGEN på julgodis. ÅH. Så typiskt mig.
I går kväll när jag fulade mig framför webcamen. I kväll är jag på musikhögskolan och inte på posehumör! Men bara för det: håll till godo!
 

Kommentera här: