Blame it upon a rush of blood to the head

De senaste dagarna har innefattat födelsedagsfirande och massa onyttigt käk, haha. Torsdags morse började med Schwarzwaldtårta till frukost! Då fyllde Niklas år och han fick en Rubiks kub 4x4 av mig. Väntar med spänning på att han ska klara den, moahahaha. På kvällen fick jag för mig att äta lite mer av tårtan och den tog ju då slut, hehe. Så jag tänkte att jag sen skulle promenera hem till Niklas, vilket jag också gjorde, för att kompensera för det dåliga samvetet jag fick av att äta tårtan. Och när jag kom fram visade det sig att han köpt chips... Ni som känner mig vet att jag är jätteduktig på att äta chips. Ehe. Så torsdagen blev allt annat än nyttig.
 
I går var det himla trevligt för då blev jag hembjuden till Niklas igen, men den här gången var det choklad, marmelad, ost, kex och vin som stod på menyn. Mycket gott! Blir så bortskämd så. Hihi.
 
I kväll ska jag hem till Caroline och dricka vin med henne och Hanna. Åh, så trevligt det ska bli. Har peppat hela veckan! Jag tror jag posar som bäst när jag är pepp, haha! Håll till godo:
 
 
 

Kommentera här: