En månad senare

Jag har precis sett en föreläsning till en av mina kurser och det var typ den tråkigaste föreläsningen ever! Nu kan det eventuellt vara så att jag inte pluggat på nästan en månad och därför är lite ovan men hen kan ju åtminstone lägga ner med att läsa innantill så en kan känna någon sorts möjlighet att tycka det är intressant. Oh, well. Har i alla fall antecknat så kan känna mig lite duktig ändå.
 
Har ju varit i Norrfjärden nu sen i söndags kväll. Hade en skuld till Lisa sen London som nu är avbetald med hjälp av lite trädgårdsarbete så det känns skönt. Vi har dessutom hunnit ha paltkalas med pappa, farbror Lasse och Maria, kusin Moa, faster Maria och farmor Ulla i måndags och den kvällen var urmysig. Vi spelade bland annat stafettkubb – hur kul som helst! Det ballaste var dock detta som hände igår: Coldplay la upp min bild på mina första origamistjärnor i ett album på facebook igår så jag blev ju överlycklig, starstruck och hybris-ig över det, SÅKLART. Hur kan en inte bli det, liksom. Bäst.
 
 
Nu är jag hur som helst tillbaka i Luleå igen med lite blandade känslor. Vet inte riktigt vad det är som gör att det känns konstigt, för jag ville typ hem lite och nu vill jag inte riktigt helt vara här ändå. Konstigt. Ska i alla fall hem till Signe och kolla PLL med henne ikväll så nu är det läge för mig att duscha och laga till nå mat och så hörs vi. Tja!

Kommentera här: