Regn regn regn

Fick en liten pik om att det var längesen jag bloggade så here I am! Jag vet inte riktigt varför jag inte har bloggat men jag tror jag mest känner att mitt liv är så tråkigt och mina tankar är så negativa just nu så jag pallar inte skriva då. Till mitt försvar har jag faktiskt inte ens varit aktiv på instagram sen i fredags. Så det är inte så att jag prioriterar bort bloggen utan jag har helt enkelt inte något särskilt att säga.
 
I dag har vi i alla fall haft vår näst sista examination innan jul. Vi redovisade vår lekplats som vi har byggt den här terminen, under ämnet Teknik. Vet inte om det finns någon bild på den här? Tror inte det. I alla fall så tror jag det gick ganska bra. Nästa examination är på tisdag. Ja, ni läste rätt. 23 december. Så det betyder att jag inte kommer att komma hem till Luleå över jul. Istället åker jag till Vimmerby och firar jul hos Anton och Lina och mamma kommer dit också så det blir nog mysigt. 
 
Ja, det regnar ju dårå. Ingen snö här inte. Jag har verkligen noll julstämning. Julmusik funkar inte, julklappsinslagning funkar inte, BLÄ. Ska försöka mig på att äta sill och potatis till middag, då kanske jag får julstämning. Sen äta pepparkakor och slå in en spontant nyköpt julklapp så ser vi. NEJ FÖRRESTEN. Alfon ringde precis och bjöd över mig på paj så jag ska dit! Hadeeee!
 
Min inställning till regnet men whatevs.

Kommentera här: