Fortfarande inget jullov

Imorgon har vi årets sista examination (två till i januari) och sen ska jag äntligen åka härifrån! Tåg till Nässjö, en knapp timme väntetid och sen buss till Vimmerby. Jul i Småland, mellandagar i Göteborg och till sist nyår i Malmö. Kommer bli hur bra som helst.
 
Jag lyckades i alla fall klämma ner en vecka av mitt liv i min lilla rullväska så jag är faktiskt sjukt nöjd med det. Gick omkring och oroade mig för att julklapparna inte skulle få plats men sen insåg jag att jag bara behövde ha med mig tre stycken av de sju jag har kvar att ge bort. Win!
 
Nu när packningen är klar för kvällen ska jag bara ta det lugnt och tvinga fram julstämningen lite till. Adventsljusen är tända och jag ska nu måla naglarna juleröda och sen äta pepparkakor med ädelost! Ciao och om vi inte hörs mer: God jul!
 
Förra julen spenderade jag i Norrfjärden och Luleå med omnejd. I år blir första julen utanför Norrbotten sen jag var 14 tror jag.

Kommentera här: