Visst är det vackert

Jag hann inte alls blogga igår, ledsen. Jag pluggade med Johanna nästan hela dagen, sen köpte jag fina strumpbyxor och på kvällen tränade jag med Frida – första gången på över en månad! Kände mig så duktig och har dessutom träningsvärk idag. Senare på kvällen la jag mig tidigt men somnade inte förrän jag legat sömnlös, lyssnat på eldstäder och regn i tjugo minuter och läst sju kapitel i Första Kungaboken. Alltså två timmar senare.
 
Vilket osökt för mig till hur ofantligt trött jag var i morse när klockan ringde tio i sex. Det var bara att pallra sig upp för klockan åtta var det dags för matematiktenta (ja, vi blir tvingade att säga matematik och inte matte). Jag vågar knappt säga det eftersom jag lätt jinxar sådana här saker, men jag tror den gick bra! Efter tentan gick jag med Johanna K och hennes kompisar till Triangeln och åt kinabuffé (de e så de e) och sen följde jag med henne när hon skulle tatuera sig! Det var nära att jag gjorde en också men det kändes liiite för spontant så jag väntar liiite till. Sen jag kom hem har jag diskat, lyssnat på en fin Coldplaykonsert från Cologne (SÅ PEPP på nya albumet, helt sjukt!) och packat. Imorgon bitti åker jag ut i skogen med Unga Vuxna, vi ska vandra på Söderåsen och sen övernatta på vandrarhem. Ska bli så mysigt! Är hemma igen på söndag eftermiddag, men inte överdrivet länge för på måndag morgon åker jag till Uppsala för att fira Valborg där! Det ska bli hemskt roligt. Jag har till och med hunnit prova ut några fina outfits för vistelsen där.
 
Nu är det väl läge att avsluta här och sen lägga sig. En måste ju sova också. Hade planerat att en gång för alla komma ikapp i Pretty Little Liars (har bara ett avsnitt kvar Signe!!!) men då blir det alldeles för sent. Hur mycket jag än hade velat. Well. Night, peeps!
 
  
1 Signe:

skriven

Du kommer att DÖ när du ser sista!!!

Kommentera här: