Prokrastinatören här igen.

Nu sitter jag på Espresso House på Värnhem och försöker plugga inför tentan på fredag. Jag tar pauser lite allt som oftast men faktiskt så känns det rätt bra, i alla fall just idag. Jag ska sitta här hela eftermiddagen tror jag så det blir la bra. Kanske skulle funka om jag stängde ner internet (i synnerhet facebook där det ploppar upp notiser då och då – älskar popularitet!) men jag tänker att utmaningar är ju alltid bra heh.
 
Så där. Då var Facebook nedstängt. Nu ska jag bara blogga färdigt.
Älskar musiken de spelar här. Bon Iver och massa sådant fint.
Nä, nu skriver jag bara för att skjuta upp det jag faktiskt måste göra. Så nu ska jag faktiskt sluta och försöka att inte störas av babyfjunet som jag så lägligt har valt att framhäva idag med nytvättat och flätat hår. Byeee!
 
 
 
1 Anna:

skriven

Plugga på, käraste Fridelinskatt! Lycka till på fredag! <3

Svar: Tack, älskling! <3
Frida

Kommentera här: